مشتریان گرامی در حال حاضر فقط بخش شیر آلات به روز بوده و دارای قیمت به روز میباشد.

قوانین و مقررات

ورود کاربران به وب سایت فروشگاه اکونیل فیدار هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط اکونیل فیدار به معنای آگاهی از شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات اکونیل فیدار است. لطفا توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز به معنای پذیرش کامل شرایط و قوانین اکونیل فیدار از سوی شما کاربر محترم است.

 

قوانین عمومی

خرید کالا از وب‌سایت فروشگاه اکونیل فیدار بر مبنای قوانین و آئین‌نامه‌های تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

 

بیش‌تراطلاعات ارائه‌شده درباره‌ی کالاهای عرضه‌شده در وب‌سایت اکونیل فیدار ترجمه‌ی مطالب مربوطه از سایت‌های معتبر انگلیسی‌زبان (اغلب سازنده‌ی اصلی کالا) است. فروشگاه اکونیل فیدار همواره خود را متعهد به نوسازی مداوم اطلاعات و محتویات به منظور اطلاع رسانی صحیح و دقیق متعهد می‌داند، اما مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطای نگارشی پذیرا نیست. از آن‌جایی که خطای انسانی تیم وب‌سایت در ورود اطلاعات بر روی وب‌سایت اکونیل فیدار امکان‌پذیر است، اکونیل فیدار مسئولیت صحت کامل اطلاعات ارائه‌شده را بر عهده نمی‌گیرد اما تلاش خواهد کرد تا اطلاعاتی دقیق و صحیح پیرامون محصولات در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.

 

كاربران متعهد هستند که در دسترسی به وب‌سایت فروشگاه اکونیل فیدار ، مقاصدی خارج از دریافت اطلاعات فنی یا سفارش اینترنتی کالا دنبال نکنند.

 

اکونیل فیدار تلاش می کند تا در تمام ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته در دسترس شما کاربران محترم باشد اما ممکن است بدلیل عوامل خارج از توانایی مدیریت این وب‌سایت (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت‌افزاری و موارد مشابه) وقفه ای در این روند ایجاد شود که مسئولیتی در قبال این امر متوجه اکونیل فیدار نیست.

 

اکونیل فیدار مسئولیتی در قبال محتویات سایت‌هایی که ارتباط به آن‌ها به واسطه‌ی آگاهی و یا لینک در وب‌سایت اکونیل فیدار شکل می‌گیرد، نمی پذیرد.

 

تمام ابزارهایی که در وب‌سایت اکونیل فیدار با هدف ارتباط با مشتریان به‌کار گرفته می‌شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با سفارش كالا باشد. نظرات و پیام‌های کاربران پس از تأئید مدیر وب‌سایت، برای اعلان عمومی، درج خواهند شد.

 

تمام شرایط و خدمات وب‌سایت فروشگاه اکونیل فیدار بر مبنای آخرین سیاست‌های این فروشگاه شکل گرفته و در صورت تغییر در  قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های نور اکونیل فیدار، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و کاربران عزیز توافق می‏‌کنند که استفاده مستمر از سایت اکونیل فیدار به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

در صورت لزوم ارتباط تلفنی یا پستی، این ارتباط با تلفن‌ها و آدرس‌های اعلام‌شده توسط کاربر و توسط تیم فروش اکونیل فیدار ضورت می گیرد. فروشگاه اکونیل فیدار به هیچ وجه اطلاعات منحصربه‌فرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و با استفاده از آخرین فن‌آوری‌های روز، تمامی تلاش خود را در جهت حفظ حریم شخصی کاربران می کند.

 

شرایط و خدمات فروش کالا

فروش کالا همه روزه به صورت آفلاین و انلاین بوده است. ارسال و پیگیری کالا ، همه روزه از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر به جز ایام جمعه و ایام تعطیل می باشد.

از نظر حقوقی، در معاملات وب‌سایت اکونیل فیدار ، فروشگاه اکونیل فیدار یا نماینده‌ی رسمی آن به‌عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش‌دهنده به عنوان خریدار تلقی می‌شوند.

 

فروش کالا دقیقا مطابق با نوع و تعداد ثبت شده توسط خریدار در سایت فروشنده صورت می‌گیرد.

 

درج اطلاعات صحیح و كامل از سوی کاربران در هنگام سفارش در وب‌سایت، روند تکمیل سفارش و تحویل به موقع را محصولات را تسهیل می کند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست سفارش و تحویل به‌موقع آن خواهد شد.

 

فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و نحوه‌ی ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می‌رساند.

 

در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود در قسمت سفارش‌ها قادر به مشاهده‌ی تاریخچه‌ی سفارشات خود و وضعیت هر سفارش است.

 

ارزش کالا یا کالاهای سفارش‌داده‌شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه‌ی مالیات‌ها و عوارض قانونی فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می‌شود، هزینه‌ی ارسال خواهد بود.

 

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر خریدار در وب‌سایت فروشنده ثبت شده و اکونیل فیدار به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا (از جمله هزینه‌های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور خریدار در مکان و زمان تعیین‌شده، جبران هزینه‌های مربوطه به عهده خریدار خواهد بود. البته در صورت استفاده از خدمات شرکت پست ایران یا شرکت ترن پارت تیپاکس، کالا در ساعات اداری تحویل می‌شود و بدلیل قوانین جاری این شرکت ها،  انتخاب زمان تحویل بر عهده‌ی خریدار نیست.

 

در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده‌ی او است، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای سفارش را فسخ نماید.

 

پرداخت مبلغ سفارش در هنگام تایید سفارش از سوی خریدار انجام می گیرد که در صورت عدم تحقق این امر در موعد تعیین‌شده توسط فروشنده، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری کند و سفارش را فسخ نماید.

 

در صورتی‌که به دلایل پیش بینی شنده از طرف فروشنده، امکان ارسال کالا وجود نداشته یا روند ارسال کالا با مشکل مواجه شود، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری در اسرع وقت به شماره‌حسابی که با آن پرداخت وجه انجام شده است، بازگردانده می‌شود.

 

توجه: کاربران قبل از اقدام به خرید، می بایست با تکمیل فرم ثبت نام در وب سایت اکونیل فیدار عضو شوند تا اطلاعات لازم کالا در اختیار شما قرار گیرد.

 

شرایط ارسال کالا

مشتری گرامی ، با خرید آنلاین و آفلاین از اکونیل فیدار کالاهای شما در سراسر ایران با بسته بندی مناسب و مطمئن ارسال خواهد شد. تاریخ و ساعت ارسال کالا در تهران در اسرع وقت به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال کالا در محدوده شهر تهران

ارسال در تهران به دو روش ارسال با پست و پیک با انتخاب مشتری صورت می پذیرد.

ارسال توسط پست به صورت پس کرایه و هزینه بر عهده مشتری است.

در شهر تهران چنانچه نیاز به فوریت در تحویل کالا دارید .کالا از طریق پیک ظرف 24 ساعت فقط با پرداخت هزینه (بر اساس آدرس بر عهده مشتری) امکان پذیر است .

پرداخت در محل

برای سفارشات بین 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان در تهران (با پیک) امکان پرداخت در محل وجود دارد.

در صورت پرداخت به صورت واریز به حساب باید فیش واریز را به مسئول مربوطه ارائه دهید تا ارسال کالا صورت گیرد.

 

ارسال کالا به شهرستان‌ها

روش 1 : ارسال پستی

در حال حاضر پست مطمئن ترین روش ارسال است و کالاها درشرایط معمول تقریبا ظرف سه روز کاری به دست شما خواهند رسید. پوشش خسارت پست تا مبلغ 20 میلیون تومان خواهد بود. (هزینه ارسال به صورت پس کرایه بر عهده مشتری است..)

 

توجه: طبق قوانین شرکت پست ارسال کالاهایی با ابعاد یا وزن غیر معمول (مانند فون و…) از طریق پست امکان پذیر نیست، لذا این اقلام با تیپاکس، باربری و … ارسال می‌شوند و هزینه ارسال بر عهده خریداران محترم خواهد بود.

 

روش 2: ارسال اکسپرس (درب به درب)

در این روش کالاها بصورت سریع (اکسپرس) و از طریق شرکت حمل تیپاکس (به انتخاب مشتری) ارسال می‌شوند و هزینه آن پسکرایه یعنی بر عهده مشتری است.

توجه داشته باشید که پوشش بیمه ای خسارت ارسال با تیپاکس تنها تا مبلغ 30 میلیون تومان خواهد بود..

 

روش 3: سرویس باربری

ارسال کالاها بنا به درخواست شما و یا الزام به دلیل حجم و وزن بالا از طریق باربری ارسال می شوند ،که هزینه ارسال با باربری به صورت پس کرایه بر عهده مشتری است.

 

روش 4: ارسال هوایی

ارسال هوایی کالا سریع و مطمئن است، کالا از طریق فرودگاه برای شما ارسال خواهد شد . هزینه ارسال هوایی و مبلغ 30 هزار تومان ( از انبار تا فرودگاه ) بر عهده مشتری است. پوشش خسارت ارسال هوایی تا مبلغ 50 میلیون تومان خواهد بود.

 

تبصره 1:

مشتری گرامی لطفا موقع دریافت کالا حتما «در حضور مامور تحویل» از وجود کالای خود در بسته‌بندی اطیمنان حاصل کنید.

 

تبصره 2:

کالاهای ارسالی با پیک و پست تا سقف 20 میلیون تومان ، تیپاکیس 30 میلیون تومان و هوایی 50 میلیون تومان به مبلغ فاکتور تحت پوشش بیمه خسارت حمل و نقل می باشد و در صورت بروز هر حادثه پوشش خسارت وارده به کالاهای با ارزش بالاتر خارج از تعهدات این شرکت‌ها و اکونیل فیدار است.

 

هزینه ارسال کالاهای بازگشتی

هزینه بازگرداندن کالا در مواردی مانند ارسال کالای اشتباه یا دارای ایراد فنی تا 7 روز بر عهده اکونیل فیدار بوده و در صورتی که اشتباه در ثبت سفارش و انتخاب کالای اشتباه از سمت خریدار باشد، هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری است.

 

 موارد نامتعارف

اگر در موارد نادر، بر اثر نوسان‌‏های بازار ارز یا اشتباه اپراتور در قیمت‌‏گذاری، سفارشی قابل تحویل نباشد، سفارش لغو شده و یا بر اساس قیمت جدید محاسبه خواهد شد.

 

شرایط بازگرداندن کالا

با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه شده در وب‌سایت اکونیل فیدار ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین کالاهایی که به صورت هدیه همراه کالاهای دیگر تقدیم خریداران می‌شوند نیز مشمول ضمانت تعویض نیستند.

 

در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، فروشنده ملزم به بازپس گیری کالا است که این امر مستلزم اعلام مشکل از سوی خریدار حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از زمان دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش اکونیل فیدار می باشد. البته این امر مواردی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد را شامل نمی‌گردد.

 

منظور از استفاده نادرست از کالا، شامل مواردی است که در راهنمای استفاده از کالا از سوی خود سازندگان ارائه می‌گردند و تشخیص این امر با بخش خدمات پس از فروش اکونیل فیدار می‌باشد. اگر وجود نقص یا اشکال در کالا بدون استفاده از محصول قابل مشاهده است (مانند رنگ، مدل یا عدم انطباق کالا با مشخصات درج شده روی جعبه آن) می‌بایست کالا به هیچ وجه از بسته‌بندی اصلی خود خارج نشده باشد. آزمایش و اعلام نظر درباره اشکالات فنی کالا، بسته به نوع و اشکال اعلام شده از سوی خریدار، ممکن است بین ۲ تا ۴ روز کاری از زمان بازگرداندن کالا به شرکت اکونیل فیدار طول بکشد.

 

شرایط ارجاع کالا توسط مشتری

مشتری قبل از هر اقدامی حتما باید با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرد تا هماهنگی لازم انجام شود. برای ارجاع کالا، باید کالا به ‏خوبی توسط مشتری بسته‌بندی شده و لوازم جانبی و اقلام همراه به همراه کالای اصلی ارسال شود.

 

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. مشتریان عزیز می‌بایست کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار داده و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری نمایند. در صورت لزوم، می توانند توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا کاغذی جداگانه درج و به همراه فاکتور کالا به همراه کالا ارسال نمایند.

 

چگونگی محاسبه هزینه ارسال

در صورت ایراد فنی، وجود مغایرت فنی (با توضیحات کالا در وب‌سایت) یا ایراد فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری که توسط کارشناسان خدمات پس از فروش وب‌سایت اکونیل فیدار به تایید برسد، تمامی هزینه‌های دریافت و ارسال مجدد به عهده اکونیل فیدار خواهد بود. در صورت انصراف از خرید، یا عدم تایید ایراد توسط کارشناسان وب‌سایت اکونیل فیدار یا وجود مغایرت در اظهارات خریدار درباره اشکال کالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری است.

 

روند رسیدگی به درخواست مشتری

کارشناسان خدمات پس از فروش وب‌سایت اکونیل فیدار ، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌کنند.  در صورت تایید ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان اکونیل فیدار ، کالا در اسرع وقت، تعویض و یا مشکل آن برطرف خواهد شد. همچنین مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است.

 

اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد، شرکت اکونیل فیدار بنا به انتخاب مشتری، مجدداً کالای دیگری را برای ایشان ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، شرکت اکونیل فیدار تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.